BADANIA CAWI NA PANELACH KONSUMENCKICH NORSTAT
Trwająca od wielu lat rewolucja internetowa pozwoliła zoptymalizować sposób pracy w wielu branżach. Powiew zmian od dawna można odczuć także w sektorze profesjonalnego zbierania danych na dowolnie wybrany przez Ciebie temat. Ankietowe badania CAWI przeprowadzane są bowiem całkowicie online. To spory komfort nie tylko dla wypełniającego, ale również dla nas – doświadczonej firmy badawczej. Stworzyliśmy autorski Norstatpanel na 18 rynkach w Europie, gdzie gromadzimy informacje udzielane przez 650 000 panelistów.
BADANIA CAWI POZWALAJĄ NA ZBADANIE DOWOLNEJ GRUPY OSÓB ZA POŚREDNICTWEM INTERNETU
W ofercie naszej firmy Norstat znajdziesz najpopularniejsze oraz najskuteczniejsze metody badań. Szczególną uwagę polecamy zwrócić zwłaszcza na badania ankietowe online CAWI. Cechują się one dużym poziomem uniwersalności w zastosowaniu. Internetowe zbieranie danych idealnie sprawdzi się w przypadku:
- eksploracji tematów związanych z wprowadzaniem nowych produktów na rynek
- weryfikacji siły i wizerunku marek
- ilościowej oceny konceptów reklam, opakowań i produktów
- weryfikacji satysfakcji i lojalności konsumentów i nabywców
- wiele innych tematów badawczo-biznesowych
Badania CAWI to najtańsza z możliwych metod zbierania danych, która gwarantuje maksymalnie wysoki poziom komfortu w trakcie wypełniania ankiety dla respondenta, brak negatywnego wpływu ankietera, zachowanie anonimowości odpowiedzi, możliwość weryfikacji materiałów graficznych, reklam, opisowych konceptów i wielu innych przez Zleceniodawcę.
ANKIETA CAWI – SPRAWDŹ JAK ZACHĘCIĆ UŻYTKOWNIKÓW DO WYPEŁNIENIA
Dlaczego wielu przedsiębiorców nie decyduje się na CAWI skoro jest to badanie dostarczające wielu cennych informacji o firmie? Odpowiedzią jest obawa przed niechęcią Klientów do wypełnienia ankiety. Możemy temu zaradzić, jeśli dobrze przekonamy i zbudujemy poczucie bezpieczeństwa. Wbrew powszechnym przekonaniom odbiorcy lubią wyrażać swoją opinię i mieć poczucie, że przyczyniają się do rozwoju firmy. Warto, aby CAWI było poprzedzone krótkim wstępem. Po pierwsze należy w nim wyjaśnić powód przeprowadzania ankiety. Dzięki temu użytkownicy będą dokładnie wiedzieli w jakim aspekcie mają się wypowiedzieć, co zmniejszy ilość odrzuceń. Oczywiście trzeba także wskazać respondentom czas przeznaczony na wypełnienie ankiety. Najważniejszą kwestią dla osób ankietowanych jest bezpieczeństwo ich danych. Warto zaznaczyć, że ankieta jest anonimowo, a jakiekolwiek dane nie dostaną się w ręce osób nieupoważnionych. Aby CAWI badanie cieszyło się duża popularnością często stosuje się pewnego rodzaju zachętę dla osób biorących w nim udział. Jest to pewnego rodzaju bodziec motywujący z korzyścią dla obu stron. Respondenci mogą w zamian za uzupełnienia ankiety dostać np. kod promocyjny lub produkt, a Ty z kolei dowiesz się jakie obszary firmy wymagają działań ulepszających ich funkcjonowanie. Musimy zaznaczy, że CAWI jest uznawane za uniwersalne badanie marketingowe znajdujące zastosowanie w wielu branżach nie tylko biznesowych. Świetnie sprawdzi się na uczelniach wyższych lub innych placówkach edukacyjno – naukowych.
CAWI, CZYLI BADANIE, KTÓRE PRZYNIESIE WIĘCEJ ZALET NIŻ MYŚLISZ
Czas to pieniądz – z określeniem tym zgodzi się każdy przedsiębiorca prowadzący firmę. Doskonale wiemy, że najszybsze rozwiązania cieszą się dużym zainteresowaniem. Ankieta CAWI należy właśnie do takich działań. Wystarczy jedno kliknięcie, aby ankieta znalazła się w Internecie i dotarła do szerokiego grona zainteresowanych osób. Kolejną zaletą jest również niski nakład finansowy z jakim wiążą się ankiety. Co najważniejsze, ankieta CAWI dzięki udostępnianiu online z łatwością dotrze do różnych grup docelowych, co wpłynie na lepsze zróżnicowanie odpowiedzi. Im więcej osób weźmie udział w badaniu CAWI, tym więcej opinii uzyskasz. Tak duże zróżnicowanie pomoże znaleźć znacznie lepsze rozwiązania na usprawnienie firmy. Nasza firma Norstat dokłada wszelkich starań, aby przeprowadzana ankieta CAWI dała zainteresowanym jak najszybsze informacje. Oczywiście ankiety uzupełnione są także dodatkowym raportem jasno przedstawiającym procenty uzyskanych odpowiedzi. Stosowane przez nas najnowocześniejsze rozwiązania wyróżniają się niezawodnością oraz profesjonalizmem jakiego potrzebujesz. Czasy kiedy niedopracowane ankiety odstraszały respondentów odeszły w zapomnienie. Dziś jasno, zrozumiale sformułowane pytania pozwolą na szybkie uzyskanie najważniejszych dla Twojej firmy informacji!
JEŚLI ANKIETA INTERNETOWA CAWI, TO TYLKO W NORSTAT! POZNAJ NAJMOCNIEJSZE STRONY NASZEGO PANELU
Wizytówką agencji badawczej Norstat w obszarze badań CAWI jest jakość dostarczanych danych. Funkcjonujemy w branży od wielu lat i doskonale rozumiemy, że poszukujesz w tej chwili wyłącznie prawdziwych ekspertów. Co nas wyróżnia na tle konkurencyjnych agencji badawczych? Wcześniej wspomniane wieloletnie doświadczenie oraz zrekrutowanie sieci 650 000 panelistów w 18 państwach Starego Kontynentu. Nasi Klienci otrzymują więc szansę uzyskania rzetelnej opinii pochodzącej z Polski oraz z Norwegii, Szwecji, Danii, Finlandii czy Niemiec. Lista ta jest o wiele dłuższa i będzie rozszerzana o kolejne, strategiczne kraje na mapie Europy, m.in. o Holandię. Oprócz tego ankieta CAWI gwarantuje spełnienie norm certyfikatu ISO 9001 lub ISO 20252: 2019. Naszym panelistom stawiamy surowe wymagania jakościowe. Dla Ciebie jest to gwarancja uzyskania tylko rzetelnego obrazu Twojej marki oraz perspektywy użytkowników, konsumentów i nabywców Twoich produktów lub usług.