News

Badania opinii publicznej w praktyce. Jak ważne jest zdanie odbiorcy Twoich usług?

Article 1

Niezależnie od tego, w jakiej dziedzinie gospodarczej poruszasz się każdego dnia. Profesjonalne przebadanie oraz późniejsze zaprezentowanie opinii dotychczasowych czy przyszłych Klientów jest informacją na wagę złota dla każdego przedsiębiorcy. Bez wyjątków! Realizowane przez Norstat analizy rynkowe umożliwiają szybkie znalezienie odpowiedzi na najbardziej nurtujące Cię pytania. Chcesz zweryfikować poziom zadowolenia konsumentów? A może planujesz sprawdzić renomę brandu wśród jego odbiorców? W obu tych oraz wielu innych przypadkach badania opinii będą strzałem w dziesiątkę. Jeśli chcesz osiągnąć sukces, musisz liczyć się ze zdaniem Klienta!

Dla kogo i w jakim celu polecamy wykonanie profesjonalnego badania opinii publicznej?

Realnych czynników, jakie każdego dnia wpływają na decyzje konsumenckie, jest naprawdę dużo. Mowa tutaj nie tylko o cenie oraz jakości proponowanych przez Ciebie produktów bądź usług. Na szczególną uwagę zasługują również pozostałe aspekty, o których statystyczny przedsiębiorca nie myśli podczas wprowadzania na rynek nowych produktów czy rebrandingu marki. Tutaj możesz skorzystać z naszej pomocnej dłoni. Wyciągamy ją do każdego przedsiębiorcy, który chciałby:

  • poznać potrzeby swojej grupy docelowej
  • poznać potrzeby swojej grupy docelowej
  • poznać rzetelną opinię na temat produktu, usługi, kategorii
  • zweryfikować poziom popularności konkretnych produktów

Badania opinii publicznej proponowane przez Norstat zarezerwowane są wyłącznie dla przedsiębiorców? Zdecydowanie nie. Jako bardzo doświadczona agencja badawcza rekomendujemy wykonanie analizy opinii publicznej też każdej partii politycznej bądź organizacji prospołecznej. Wszędzie tam, gdzie zdanie odbiorców wpływa na wyniki wyborcze, sprzedażowe czy poziom efektywności działań.

Prezentujemy rzetelne sposoby na wykonanie badania opinii publicznej

Skuteczność oraz pełen profesjonalizm to nasze drugie imiona! Ofertę naszej agencji badawczej Norstat wzbogacają praktycznie wszystkie zweryfikowane metody wykonywania profesjonalnych badań opinii publicznej. Mowa tutaj o telefonicznych wywiadach wspieranych komputerowo, czyli CATI oraz CAWI – przeprowadzanych całkowicie online badań marketingowych. Jak widać, nie trzeba nawet bezpośredniego kontaktu z respondentem, aby móc uzyskać jego opinię na naprawdę kluczowe tematy prowadzenia własnej działalności, organizacji społecznej czy partii politycznej!