News

BADANIE CATI

Article 1

Badanie CATI błyskawicznie zbierze rzetelne dane,a my je rzetelnie przedstawimy!

W branży badań marketingowych, profesjonalnie wykonywane ankiety CATI uchodzą zdecydowanie za jedną z najrzetelniejszych metod na weryfikację opinii dotyczących kluczowych aspektów codziennego funkcjonowania firm. Oferowane przez Norstat badanie CATI można wykonać nie tylko wśród wybranej grupy konsumentów, ale też wśród przedsiębiorców, co zauważalnie zwiększa poziom przydatności tej metody. Badaj rzetelnie i błyskawicznie.

Telefoniczne ankiety CATI w Norstat. Zobacz, co stoi za efektywnością naszych wywiadów

Wybierając dowolny rodzaj badań marketingowych, każdy Klient oczekuje od nas skuteczności w rozwiązywaniu najpopularniejszych problemów. W zdecydowanej większości, wspomniane wyzwania biznesowe, są związane z:

  • budowaniem świadomości marki
  • zmianą wizerunku marki
  • weryfikacją realizacji standardów obsługi Klienta
  • oceną kluczowych produktów z portfolio marki
  • zauważalnością kampanii

Zastanawiasz się pewnie, co dokładnie możesz zyskać, stawiając na profesjonalne badanie CATI? Odpowiedź na to pytanie jest bardzo prosta. Zaoszczędzisz przede wszystkim czas, a to on zdaniem wielu przedsiębiorców jest najcenniejszą walutą w biznesie. Norstat zatrudnia tylko doświadczonych i kompetentnych pracowników. Wyróżnia nas liczbą 500 stanowisk pracy w ośmiu krajach europejskich, a najnowocześniejsza infrastruktura informatyczna sprawia, że badanie CATI przeprowadzane przez specjalistów z Norstat cieszy się popularnością wśród klientów i partnerów biznesowych. Jako doświadczeni eksperci, spełniamy najbardziej wygórowane normy ESOMAR.

Badanie CATI oraz jego największe zalety. Wykorzystaj relatywnie tanie, uniwersalne i skuteczne badania

Norstat jest profesjonalną firmą badawczą, która proponuje swoim Klientom wiele współczesnych form badań marketingowych. Nikogo więc nie może zdziwić fakt, że w naszej ofercie znalazła się technika CATI. Polecana wtedy, kiedy dotarcie metodą CAWI jest trudniejsze i kosztowniejsze. Ankiety telefoniczne rekomendujemy, jeśli Zamawiający planuje dotrzeć do:

  • trudnych grup docelowych m.in. do firm oraz osób zajmujących najwyższe stanowiska
  • swoich partnerów biznesowych w celu zewnętrznej oceny pracy swoich pracowników
  • swoich pracowników w celu zewnętrznej oceny sposobu zarządzania firmą
  • konsumentów, dla których ankiety internetowe są nieosiągalne

Wspomagany komputerowo wywiad telefoniczny stanowi jedną z najbardziej rzetelnych i skutecznych technik badawczych, która pozwala w sposób ilościowy opisać badaną rzeczywistość. Skontaktuj się z nami i sprawdź czy badanie CATI rozwiąże Twój problem!