News

Badanie Wizerunku Marki

Article 1

Jakie są skojarzenia potencjalnych Klientów z Twoją firmą? Badanie wizerunku marki odpowie na takie pytanie!

Wysoki poziom konkurencyjności na wielu rynkach sprawia, że walka o uwagę potencjalnego klienta wymaga sprawdzonych i rzetelnych informacji o:

  • grupie docelowej,
  • jej potrzebach i oczekiwaniach
  • wizerunku twojej marki lub firmy

Konsumenci i nabywcy zdecydowanie częściej stawiają na marki, które mogą pochwalić się dobrym i unikalnym wizerunkiem oraz pozytywnymi opiniami wśród dotychczasowych klientów. Badanie wizerunku firmy pozwoli dowiedzieć się, jaka jest aktualna pozycja Twojego brandu w reprezentowanej przez Ciebie branży na tle głównej konkurencji. Dzięki nam uzyskasz rzetelny obraz przedsiębiorstwa i swoich marek.

Dlaczego badanie wizerunku marki jest opłacalnym krokiem?

Suma doświadczeń oraz odczuć związanych z konkretną marką determinuje podejmowanie przyszłych decyzji konsumenckich i zakupowych. Proponowane przez Norstat profesjonalne badanie wizerunku marki pozwala dokładnie określić postrzeganie prowadzonego przez Ciebie przedsiębiorstwa na tle konkurencji. Raport uzyskiwany po przeprowadzeniu tego typu badania będzie niezbędny do przygotowania optymalnej strategii marketingowej, pozwalającej zaoptymalizować wizerunek marki i finalnie zwiększyć grupę klientów. A na tym zależy Ci najbardziej, prawda? Badanie wizerunku twojej marki umożliwi obiektywne zweryfikować i zrozumieć jej mocne oraz słabe strony oraz to, co ją wyróźnia na tle konkurencji.

Szczegółowe badanie wizerunku marki. Oto prosta droga do pokonania konkurencji.

Na jakie pytania odpowiemy realizując badania wizerunku marki

  • Jakie jest postrzeganie marki oraz skojrzenia z marką na tle konkurencji?
  • Jakie są mocne i słabe strony marki na tle konkurencji?
  • Które cechy wizerunkowe wyróżniają twoją markę na tle konkurencji?
  • Czy wizerunek twojej marki jest unikalny, czy generyczny?
  • Jakie są różnice w wizerunku twojej marki z perspektywy obecnych vs. potencjalnych klientów?
  • Monitoring wizerunku marki odpowiada na to, kim są twoi obecni i potencjalni klienci?

Zrealizuj badanie wizerunku marki w Norstat i poznaj odpowiedzi na powyższe pytania. Już na samym początku drogi warto podkreślić, że posiadanie tego typu wiedzy pozwala wyróżnić firmę i skłonić konsumentów do zwrócenia uwagi właśnie na Twoje produkty bądź usługi. Jako doświadczona firma badawcza korzystamy wyłącznie ze sprawdzonych w praktyce metod. Uzyskaj rzetelny, zewnętrzny obraz przedsiębiorstwa i swoich marek – pokonaj swoją konkurencję.