Rosnąca popularność badań marketingowych przyczyniła się do stworzenia coraz to lepszych metod. Ich głównym celem jest przedstawienie jaka opinia o firmie krąży wśród klientów. Najłatwiejszym sposobem na dotarcia do dużego grona odbiorców są kwestionariusze internetowe, tzw. CAWI. Jest to związane przede wszystkim z rozwojem internetu, do którego większość ludzi ma swobodny dostęp. Internet stanowi najłatwiejsze narzędzie do szybkiego rozesłania ankiety. Przeczytaj niniejszy artykuł i dowiedz się jak zalety dla Twojej firmy daje Ci metoda CAWI oraz jak powinien wyglądać dobrze przygotowany kwestionariusz.
Badania kwestionariuszem osobowym CAWI. Poznaj wszystkie korzyści
Metoda CAWI stanowi jedną z najpopularniejszych metod pozyskiwania danych. Ankieta internetowa najczęściej dostarczana jest klientowi za pomocą linka. Powszechnie uważa się, ze ten rodzaj badania jest jednym z najtańszych z względu na to, że do jego przeprowadzenia nie są wymagane żadne dodatkowe osoby oraz urządzenia mobilne. Wśród głównych zalet kwestionariusza internetowego wyróżnia się:
- dużą przejrzystość ankiet – całość jest sformułowana w bardzo intuicyjny sposób nie stwarzający problemu dla klientów,
- możliwość dotarcia do dużego grona odbiorców,
- niski koszt realizacji,
- szybkie uzyskanie wiarygodnych wyników,
- uniwersalność.
Zadbaj o wizerunek swojej firmy. Zrealizuj badanie CAWI – sukces gwarantowany
Nasza firma Norstat już od wielu lat zajmuje się przeprowadzaniem badania CAWI. Zdobyte doświadczenie jest widoczne w działaniach, które realizujemy. Nasi specjaliści znają zasady jak stworzyć prawidłowy kwestionariusz internetowy. To on jest kluczem do uzyskania wiarygodnych wyników. Priorytetem jest określenie dokładnego celu badania. Oczywiście istotna kwestią, na którą wszyscy zwracają uwagę jest długość ankiety. Musi być zwięzła i krótka. Zbyt długa odstraszy ankietowanych. Umów się na wizytę z naszymi profesjonalistami. Po przeprowadzonej konsultacji ustalimy co powinien zawierać prawidłowo przygotowany kwestionariusz internetowy. Wiemy jak zachęcić Twoich odbiorców do odpowiadania na pytania z ankiety. Zaufaj specjalistom! Z nami poznasz jaka jest Twoja pozycja na rynku i podejmiesz odpowiednie kroki.