News

Konkurencja rośnie – jak wyróżnić się wśród tłumów? Jest na to sposób!

Article 1

Badania rynku – jak je przeprowadzić? Wskazówki dotyczące oddawania głosu klientom

Systematyczne działania składające się z wielu istotnych części, do których zalicza się między innymi opracowanie odpowiedniego logo, dobranie kolorystyki i wywiady z grupami określanymi mianem potencjalnie zainteresowanych. Badanie rynku jest dziś swoistym fundamentem dobrego biznesu. Przede wszystkim należy zwrócić w nim uwagę na... klienta. Jego oczekiwania, obecny poziom satysfakcji związany ze współpracą czy z korzystaniem z ofert, a także zwrócenie uwagi na błędy, których naprawienie poskutkuje poprawą komfortu i zadowolenia. Najczęściej w tym celu przeprowadza się ankiety (telefoniczne lub online) – zawierają w sobie trafne pytania i wymagają konkretnych odpowiedzi. Każda ankieta składa się na bazę danych, które przede wszystkim można swobodnie odczytywać i segregować, na ich podstawie kształtując obraz, jaki widzi klient. Cały ten proces wymaga jednak fachowej ręki, przez co firmy korzystają z ofert agencji badawczych. Jesteśmy jedną z nich!

Potrzebujesz planu? Wybierz Norstat!

Współpracujemy z wieloma firmami, umiejętnie dostosowując plan do ustawionych celów – jesteśmy niezwykle elastyczni w kwestii doboru odpowiedniej metodyki badań, dzięki czemu nasze badania rynku są rzetelne i obfitują w konkretne dane. Prezentowana przez nas wiedza i doświadczenie pozwalają nakierowywać nawet wielkie biznesy na właściwe tory, które przede wszystkim dyktowane są przez dane z ankiet przeznaczonych dla klientów. Przeprowadzane przez nas badania są rzetelne i stanowią znakomitą pomoc w kwestiach marketingowych. Agencja badania rynku? Tylko i wyłącznie Norstat! Razem poznamy preferencje twoich klientów i sprawimy, że skutecznie wyprzedzisz konkurencję. Kilka odpowiednich pytań otworzy furtkę na kompletnie nowe opcje, dzięki którym osiągniesz swój wymarzony cel i zjednasz całe rzesze nowych klientów! Pamiętaj – im dłużej zwlekasz, tym dalej pozostajesz w tyle!