All Posts Article 1

Skuteczność to nasze drugie imię. Dobierzemy dla Ciebie odpowiednią metodę badawczą!

O skuteczności pracy doświadczonych agencji badawczych w zdecydowanej większości przypadków decyduje nie wieloletni staż czy umiejętności wyciągania wniosków z danych statystycznych. Klucz do sukcesu tkwi w profesjonalnym dobraniu sposobu badawczego do problemu, jaki jest zgłaszany przez Klienta. Współczesny rynek oferuje bowiem wiele sprawdzonych metod, jednak nie wszystkie charakteryzują się maksymalną uniwersalnością w zastosowaniu przez ekspertów. Zapraszamy na krótki poradnik, gdzie przedstawiamy najmocniejsze strony realizowanych przez Norstat badań!

Telefoniczne wywiady wspomagane komputerowo – oto metoda badanie CATI

Profesjonalnie przeprowadzone badanie CATI uchodzi za jedną z najrzetelniejszych metod na weryfikację opinii konsumentów czy sprawdzenie renomy oraz wizerunku prowadzonego przez Ciebie przedsiębiorstwa. Jak sama nazwa wskazuje, CATI do analizy rynkowo-marketingowej wykorzystuje rozmowę telefoniczną, wspartą komputerową. To takie połączenie gwarantuje maksymalną efektywność oraz błyskawiczną realizację samej ankiety czy późniejszego zbierania danych. W firmie Norstat badanie CATI wykonywane jest w ośmiu europejskich krajach na blisko 500 zaawansowanych technologicznie stanowiskach pracy!

Ankieta przeprowadzona całkowicie online. Sprawdź funkcjonalność badania CAWI

Zarówno wcześniej omówione badania CATI, jak i ankieta online CAWI należą do metod bardzo uniwersalnych w zastosowania. Oba sposoby doskonale sprawdzają się w przypadku badania opinii publicznej, weryfikacji wizerunku marki czy nawet analizowania rynku pod kątem wprowadzenia nowych produktów. Ankieta online eliminuje potrzebę prowadzenia dialogu z respondentem i może być wykonana w dowolnym miejscu na Ziemi. Jedyny wymóg? Dostęp do komputera, smartfona lub tabletu oraz możliwość podpięcia się pod sieć internetową.

Norstat przeprowadza również bezpośrednie analizy rynkowo-marketingowe

Metodologia badań bez konieczności spotkania twarzą w twarz nie jest jedyną opcją, jaką Norstat proponuje swoim partnerom. Z całą pewnością nie zapominamy o kontaktach bezpośrednich, a tu na szczególną uwagę zasługuje wywiad F2F, grupy fokusowe czy chociażby usługa tajemniczego Klienta. Takie rozwiązania dają nam możliwość dokładnego wypytania respondenta i ekspresowego reagowania na udzielone odpowiedzi. Zjawisko to nie występuje w ankietach online CAWI.

Did you like this post? Your friends might like it as well!
About Paweł Bąbik

Paweł is Market Research Consultant & Business Development Manager of Norstat Poland. Feel free to drop him a line at pawel.babik@norstat.pl or call at +48 22 627 28 45.

View all Posts by Paweł Bąbik

Follow us on: