Czym dokładnie jest badanie satysfakcji klientów? Charakterystyka działania
Omawiany przez nas proces jest zbiorem metod, których głównym zadaniem jest odpowiednie poznanie klienta – jego wymagań, opinii na temat plusów i minusów firmy czy produktów. Najpopularniejszą metodą są doskonale znane od lat ankiety. Seria pytań i wybór odpowiedzi nakierowana jest szczególnie na obsługę, funkcjonowanie firmy, jej wizerunek w sieci, a także (a może nawet przede wszystkim) oferowane przez nią produkty. Tego typu przedsięwzięcie jest kluczowym elementem w funkcjonowaniu każdej firmy, wychodzącej wraz ze swoim produktem czy usługą bezpośrednio do klienta. Cel działań jest jeden – poddanie się ocenie osób z zewnątrz, które miały lub cały czas mają doświadczenia z zakupami w danym centrum czy korzystaniem z usług danego lokalu lub placówki. Gromadzenie danych jest niezwykle ważne; pozwala ono bowiem określić, czy dana firma idzie do przodu, robiąc postępy i ulepszając aspekty, na które klienci zwrócili uwagę, czy jest jednak odwrotnie. Warto więc korzystać z tego rodzaju usług i podejmować się współpracy z profesjonalistami – na przykład z Nami.
Oszczędność czasu i porządek w danych. Norstat zapewnia usługi najwyższej jakości!
W naszej firmie zajmujemy się fachowym przeprowadzaniem badań, z których dane później mają przysłużyć jako spis wad i zalet danej firmy. Starannie przygotowujemy każdą ankietę, przeprowadzając projekt badawczy od A do Z. Jesteśmy profesjonalistami – wiemy, że dane z badania satysfakcji klientów muszą być konkretne i zgadzać się z rzeczywistością. Powierzając nam za zadanie opiekę nad badaniem Twoich klientów, zyskujesz przede wszystkim partnerów przyczyniających się do budowania pozytywnych relacji z klientami metodą realnych prób i napraw wszelkich błędów. Wybierz mądrze – zdaj się na Norstat. Jesteśmy strzałem w dziesiątkę – zupełnie jak nasze badania.