Metody
Nasze jakościowe i ilościowe metody badawcze zapewniają rzetelne zbieranie danych na dowolny temat lub wśród dowolnej grupy docelowej. Każda oferowana przez nas metoda jest dopasowana do wybranej sytuacji, potwierdzona naukowo, sprawiedliwa dla respondentów i dostosowana do branży.

Zbieranie danych online
Dajemy Ci dostęp do ponad 650 000 konsumentów w 19 krajach europejskich - wstępnie sprofilowanych, wysoce zmotywowanych i dostępnych dla dowolnej wybranej przez Ciebie cyfrowej metody badawczej.
- Nasze panele czerpią z różnych źródeł online i offline
- Nasz panel online służy wyłącznie do celów badań rynkowych
- Rekrutacja do panelu działa w oparciu o proces podwójnego wyboru
- Rejestacja do panelu nie jest ogólnodostępna. Rekrutujemy różnymi metodami, m.in. na zaproszenie znajomego, który jest już uczestnikiem Norstatpanel
- Naszym partnerom stawiamy surowe wymagania jakości
- Na bieżąco stosujemy procedury zapewniania jakości w rekrutacji i zarządzaniu panelami, certyfikowane przez ISO 9001 lub ISO 20252: 2019
Wywiady telefoniczne
Dzięki wywiadom telefonicznym wspomaganym komputerowo (CATI), umożliwiamy zbadanie losowej próby z populacji ośmiu krajów europejskich. Dzięki naszym kompetentnym i doświadczonym ankieterom, spełniamy najwyższe standardy jakości w naszej dziedzinie.
- Posiadamy ponad 500 stanowisk CATI w 8 krajach europejskich
- Badania metodą CATI są odpowiednie zarówno do zbierania opinii wśród konsumentów jak i wśród firm
- Dysponujemy najnowocześniejszą infrastrukturą informatyczną do sprawnego prowadzenia wywiadów
- Aby zapewnić wysoką jakość zebranych danych, nieustannie szkolimy naszych ankieterów oraz prowadzimy stały nadzór i stosujemy procedury zarządzania jakością
Kierujemy się kodeksem ESOMAR. Wszystkie nasze systemy i procedury są zgodne z zasadami i przepisami ESOMAR.
Wywiady F2F
Wywiady metodą F2F można przeprowadzić na ulicy, w centrum handlowym, w domu lub miejscu pracy respondenta, a także w jednym z naszych dedykowanych obiektów do prowadzenia badań.
- Norstat współpracuje z ponad 300 ankieterami, wyposażonymi w nowoczesny sprzęt techniczny (np. IPady, komputery)
- Wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom nieustannie szkolimy naszych ankieterów
- Stale współpracujemy z różnymi obiektami (np. centrami handlowymi), aby móc zapewnić właściwy zasięg geograficzny dla realizacji Twoich projektów
Tajemniczy klient
Tajemniczy klient jest częścią naszej oferty wywiadów osobistych. Wizyta w określonym miejscu lub kontakt z wyznaczoną osobą są przeprowadzane przez wyszkolonych Tajemniczych Klientów w celu uzyskania informacji na temat prawdziwego doświadczenia Twoich realnych klientów.