Nasze metody – dostosowane do konkretnego celu

Nasze metody jakościowe i ilościowe zapewniają wiarygodne gromadzenie danych na dowolny temat lub dla dowolnej grupy docelowej. Konkretna metoda, którą wybieramy, opiera się na tym, co jest najlepsze w danej sytuacji, zawsze naukowo udowodnione, uczciwe wobec respondentów i zrównoważone dla branży.

Ankiety online

Uzyskaj dostęp do naszej rozległej sieci ponad 3 milionów wstępnie sprofilowanych, zmotywowanych konsumentów w 19 krajach europejskich, gotowych na preferowane przez Ciebie cyfrowe podejście badawcze. Z naszego doświadczenia wynika, że osoby poszukujące informacji cenią sobie jakość i szybkość. Automatyzacja gromadzenia danych zapewnia szybkość i wydajność, a solidne zapewnienie jakości gwarantuje wiarygodne dane. Oczekuj specjalistycznej wiedzy, szybkości i elastyczności dostosowanej do Twojego celu.

Możesz mieć pewność, że dysponujemy niezbędnymi narzędziami i wsparciem, które ułatwią Ci przeprowadzenie udanych, opartych na danych badań ilościowych.

Dowiedz się więcej

Rekrutacja

Oferujemy rekrutację jako metodę wspierającą jakościowe podejścia badawcze, w tym grupy fokusowe, testy produktów i wywiady przeprowadzane za pośrednictwem interakcji telefonicznych lub bezpośrednich. Rozumiemy, że skuteczność badań zależy od posiadania odpowiednich uczestników i poważnie podchodzimy do odpowiedzialności za ich rekrutację.

Rekrutacja online lub offline

W zależności od badania jakościowego, które chcesz przeprowadzić, rekrutujemy kandydatów za pośrednictwem naszych paneli online lub metodami offline. Ma to na celu zapewnienie, że spełniają oni kryteria i wezmą udział w sesji w ustalonym terminie. Niezależnie od tego, czy chcesz uzyskać spostrzeżenia poprzez dyskusje grupowe, czy wywiady indywidualne, nasze metody rekrutacji są dostosowane do tego, aby Twoje badania jakościowe były skuteczne. Abyś mógł osiągnąć swój cel badawczy.

Grupy fokusowe i miejsca

Ułatw sobie badania, pozwalając nam zająć się szczegółami grup fokusowych. Rozumiemy, jak ważne jest uzyskanie dogłębnych informacji i prowadzenie znaczących rozmów z właściwymi odbiorcami. Nasza rekrutacja obejmuje wszystko, upewniając się, że grupy fokusowe obejmują osoby, które dokładnie odpowiadają Twoim potrzebom. Pozwoli to zaoszczędzić czas i wysiłek. Niezależnie od tego, czy badasz, jak zachowują się ludzie, co dzieje się na rynku, czy co myślą Twoi odbiorcy, nasz doświadczony zespół pomoże Ci stworzyć idealną grupę do badań.

Najnowocześniejsze miejsca dla grup fokusowych w Europie

Zwiększ swoje doświadczenie badawcze dzięki naszym nowoczesnym grupom fokusowym w całej Europie. Miejsca te zostały starannie zaprojektowane, aby były profesjonalne i wygodne podczas dyskusji naukowych. Są one wyposażone w najnowszą technologię i przydatne elementy, dzięki którym szczegółowe rozmowy, testy produktów i inne działania badawcze przebiegają sprawnie. Posiadamy te obiekty w strategicznych miejscach w wybranych lokalizacjach w całej Europie.

Wywiady osobiste

Nasze osobiste wywiady zapewniają głębsze zrozumienie zachowań konsumentów. Mogą one odbywać się w różnych miejscach, w tym na ulicy, w centrach handlowych, domach, miejscach pracy lub w skoncentrowanych grupach w naszych wyspecjalizowanych ośrodkach testowych. Wywiady te są przeprowadzane przez nasz zespół ekspertów, co zapewnia wysoki poziom profesjonalizmu i wnikliwości. Aby jeszcze bardziej podnieść jakość naszych usług, konsekwentnie szkolimy naszych ankieterów i utrzymujemy szeroką sieć współpracujących partnerów, takich jak centra handlowe, aby zagwarantować kompleksowy zasięg geograficzny dla Twoich projektów.

Profesjonalnie przeszkoleni ankieterzy zapewniający wysoką jakość

Z dumą możemy pochwalić się siecią ponad 300 ankieterów wyposażonych w nowoczesne narzędzia techniczne, takie jak iPady i komputery, które umożliwiają efektywne zbieranie danych. To zaangażowanie zarówno w szkolenia, jak i technologię pozwala nam spełniać i przekraczać Twoje oczekiwania, zapewniając, że Twoje projekty badawcze korzystają z najlepszych możliwych spostrzeżeń i zasięgu geograficznego.

Wywiady telefoniczne (CATI)

Dzięki wspomaganym komputerowo wywiadom telefonicznym (CATI) umożliwiamy losowanie i przeprowadzanie wywiadów z losowymi próbami w populacji krajów europejskich.
– Nasze doświadczone zespoły CATI są dobrze przygotowane do przeprowadzania wywiadów zarówno z konsumentami, jak i grupami docelowymi B2B.
– Najnowocześniejsza infrastruktura IT umożliwia sprawne przeprowadzanie wywiadów.
– Aby zapewnić spójną jakość danych, stale szkolimy naszych ankieterów i prowadzimy stały nadzór oraz procedury zarządzania jakością.
Dowiedz się więcej

Mystery shopping

Dzięki tajemniczym zakupom możesz spojrzeć na swoją firmę oczami klientów i dokonywać świadomych wyborów, aby poprawić ich doświadczenia. Nasi tajni obserwatorzy odwiedzają sklepy, restauracje i inne miejsca bez ujawniania swojej tożsamości, aby ocenić sposób traktowania klientów. Oceniamy jakość usług, zachowanie pracowników i inne czynniki, które chciałbyś zbadać. Cenne dane, które gromadzimy, mogą pomóc w usprawnieniu operacji i zwiększeniu zadowolenia klientów.

Wizyta lub kontakt są przeprowadzane pod przykrywką przez naszych wyszkolonych Tajemniczych Klientów w celu uzyskania wglądu w prawdziwe doświadczenia klienta.

Porozmawiaj z jednym z naszych ekspertów lub zacznij od razu

Chętnie staniemy się częścią Twojej historii sukcesu. Skontaktuj się z nami już dziś.

Skontaktuj się z nami

Polecane artykuły

Dowiedzmy się więcej o metodach gromadzenia danych zarówno w badaniach jakościowych, jak i ilościowych

Przewodnik badacza po gromadzeniu danych do badań rynkowych

Opanowanie gromadzenia danych do badań rynkowych: Odkryj, w jaki sposób metody gromadzenia danych umożliwiają badaczom podejmowanie świadomych decyzji dla firm w naszym kompleksowym przewodniku.

Czytaj więcej

Różnica między jakościowymi i ilościowymi badaniami rynku

Zanurz się w spektrum metodologii badawczych dostosowanych do różnych celów i odkryj spostrzeżenia. Odkryj uzupełniające się podejścia badań jakościowych i ilościowych do gromadzenia danych.

Czytaj więcej

Właściwe podejście: jakość próbek w wywiadach bezpośrednich

Odkrywanie sztuki osobistych wywiadów: Dowiedz się, dlaczego to podejście może nie być tak proste, jak się wydaje i dowiedz się, jak je wykonać bez uszczerbku dla jakości.

Czytaj więcej

Rozpocznij już dziś z wybraną metodą – dostosowaną do Twoich konkretnych potrzeb

Odblokuj wysokiej jakości rozwiązania oparte na danych, aby podejmować świadome decyzje dostosowane do Twoich unikalnych potrzeb.

Poznaj nasze rozwiązania