Norstat Dashboards
Przegląd wyników marki dla lepszego wglądu. Zbierz wszystkie dane swojej marki w jednym miejscu, zwizualizowane i łatwiejsze do wyciągania wniosków — w wymaganym formacie i z pomocą pod ręką. Wszystko po to, aby proces podejmowania decyzji przebiegał płynniej niż kiedykolwiek. Wypróbuj wersję demonstracyjną

Dlaczego moduł śledzący Dashboard?

Dlaczego moduł śledzący Dashboard?
- Wszystko w jednym - Wszystkie dane w jednym miejscu do łatwej analizy i tworzenia raportów.
- Obsługiwany przez ekspertów - wysoko wykwalifikowany, uważny zespół sprawia, że interakcja jest płynna i przyjemna.
- Możliwość udostępniania i dostępność - wszystkie dashboardy można udostępniać i eksportować we wszystkich głównych formatach, w tym PPT.
- Doskonałe śledzenie - dostosowane do potrzeb śledzenie marki i opinii konsumentów.
Oto Dashboard
Uzyskaj kompleksowy przegląd potrzebnych danych w dowolnym wymaganym formacie. Dzięki dashboardom otrzymujesz intuicyjny interfejs, optymalnie zaprojektowany do wizualizacji kluczowych wskaźników wydajności i łatwego podejmowania świadomych decyzji. Wszystko z pomocą na wyciągnięcie ręki.
Wszystkie dane w jednym miejscu do łatwej analizy i tworzenia raportów. Wysoko wykwalifikowany, uważny zespół sprawia, że interakcja przebiega płynnie i przyjemnie. Dostosowane do potrzeb śledzenie informacji o marce i konsumentach. Wszystkie dashboardy można udostępniać i eksportować we wszystkich głównych formatach, w tym PPT.Da
Czy możliwe jest prawdziwe zrozumienie zachowań i preferencji konsumentów?
Zebraliśmy sześć kluczowych wskaźników, które pomogą w odblokowaniu serc i umysłów konsumentów.
Czytaj więcejJak wizualizacja może poprawić wydajność?
5 sposobów, w jakie wizualizacja danych może poprawić skuteczność marketingu i marki.
Czytaj więcejKluczowe wskaźniki, dzięki którym poznasz skuteczność swojej marki

Kluczowe wskaźniki, dzięki którym poznasz skuteczność swojej marki
Postawy i wzorce zachowań konsumentów nieustannie się zmieniają. Dlatego ważne jest, aby marketerzy monitorowali zmiany w zachowaniach konsumentów i postrzeganiu marki. Pozwala to nie tylko dostosować strategie marketingowe do aktualnych warunków, ale także zrozumieć, w jaki sposób zmiany w nastawieniu wpływają na pozycjonowanie marki.

Śledzenie marki
Ciągłe śledzenie wyników Twojej marki jest niezbędne, aby zrozumieć stale zmieniające się postawy, zachowania i opinie – oraz ich wpływ na Twoją markę.

Świadomość marki
Jak dobrze zakorzeniona jest marka w świadomości konsumentów?

Lojalność wobec marki
Pomiar lojalności wobec marki może pomóc firmom w zrozumieniu emocjonalnego związku konsumentów z ich marką i tego, co ma na to wpływ.

Wskaźnik Rekomendacji Netto (NPS)
Zaprezentuj siłę lojalności wobec firmy lub relacji z klientami marki.